ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

توقف دوباره قطار مشهد - سرخس بر اثر توفان شن (۵ مرداد ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۶۳۱۰
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
توقف دوباره قطار مشهد - سرخس بر اثر توفان شن (۵ مرداد ماه ۱۴۰۲)
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرخس در شمال خراسان رضوی گفت: وزش باد، توفان شن و گرد و خاک، برای دومین روز متوالی موجب لغو حرکت قطار مسافربری محلی مشهد-سرخس در روز پنجشنبه شد.

به گزارش شهرآرانیوز مهدی اردونی در خصوص توقف قطار مشهد_سرخس اظهار کرد: به واسطه شن زدگی روی ریل و تامین ایمنی مسافران حرکت ۲ رام قطار رفت و برگشت مشهد-سرخس و بالعکس نوبت صبح و حرکت قطار ساعت ۱۴ سرخس - مشهد لغو شد.

وی ادامه داد: حرکت قطار ساعت ۱۷ امروز مشهد -سرخس نیز به اعلام وضعیت جوی و تصمیم اداره کل راه آهن خراسان بستگی دارد.

معاون فرماندار سرخس اظهار کرد: به دلیل شدت گرد و خاک و ذرات آلاینده هوا دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی مشهد-سرخس کاهش یافته، اما این جاده بر روی عبور و مرور وسایل نقلیه بسته نشده است.

اردونی افزود: بر اثر افزایش حجم ریزگرد‌ها در هوا و توفان شن طی دیروز و امروز ۱۶ نفر از شهروندان به واسطه نارسایی تنفسی به مراکز درمانی شهرستان مراجعه کرده و خدمات دریافت کرده اند.

براساس اعلام اداره کل راه آهن خراسان ظرفیت هر رام قطار محلی مشهد-سرخس ۲۱۶ صندلی است و در مجموع در مرداد ماه روزانه حدود ۷۶ رام قطار مسافربری در مسیر ۲۷ شهر و مرکز استان به مشهد تردد دارند که چهار رام شامل ۲ رام قطار رفت و ۲ رام قطار برگشت از این تعداد مربوط به مسیر مشهد-سرخس است.

امروز هواشناسی خراسان رضوی در حالی بارش باران در نیمه شمالی استان را پیش بینی کرده است که از تداوم وزش باد شدید، پدیده گرد و غبار و توفان در شمال شرق و نیمه جنوبی استان طی امروز تا اوایل هفته آینده خبر داده بود همچنین این وزش باد به خصوص در جنوب شرق استان با ایجاد خسارت و کاهش کیفیت هوا و شعاع دید پیش بینی شده است.

از ابتدای سال جاری تاکنون دستکم چهار مرتبه مسیر ریلی و جاده‌ای مشهد-سرخس در اثر توفان شن، وقوع گرد و خاک و کاهش دید افقی مسدود شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->